Tapeten i hallen

Som sagt så tapetserade C väggen i hallen i fredags. Jag valde ju den tapeten för ganska längesen och då kändes den helt rätt. Av någon anledning började jag tveka för ett par veckor sedan, men tänkte att det var lika bra att sätta upp den ändå. Den känns väl sådär, ångrar lite att jag tog en ljusblå!! Men men, får hoppas att det blir bättre när vi fått upp en spegel, en matta och kanske en liten byrå. Skulle vilja hitta någon äldre byrå att måla om. Får väl spana på blocket och på secondhand om det finns någon.... Nog om det, här kommer det bilder på resultatet:



Boråstapeter: Garden



Kommentarer
Postat av: Anna A

Jätte snyggt! Funkar ju med alla möjliga färger på resten av inredningen till tapeten..svart, mörk brunt trä, gräddvit...

Finns massa fynd i secondhand affärer och blocket. Hela min lgh är köpt så nästan :-) Kan rekomendera sprayfärg till gamla möbler, går fort och täcker bra!

Kram Anna

2010-04-08 @ 22:31:55
Postat av: jessie

Tack!Så störande när man inte känner sig helt nöjd bara..men jag får ge tapeten en chans!=) Som du säger så passar den ju till det mesta iaf.. Kollade på FA-fyndet idag, men hittade ingen bra byrå, men det kanske dyker upp någon snart!Ja, du brukar ju hitta sånnadär snygga grejer, kan ju bli riktigt bra med lite ny färg osv.Tack för tipset med sprayfärg...det får jag testa! =)

2010-04-09 @ 21:21:38
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Skalk

Blogga alltså......=)

2010-04-10 @ 01:32:43
Postat av: jessie

jasså, nu har du hittat till min blogg skalkis! ;-)

2010-04-10 @ 17:30:11
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0