Gbg,1:a advent & kalas

Igår var det äntligen dags att ta tåget med Lena till Göteborg för att träffa vår barndomskompis Ellen. Dagen gick som väntat jättefort, eftersom vi hade så mycket att prata om, men vi hann fika, kolla i lite affärer, luncha och ta spårvagnen hem till Ellen och Anders för lite glögg. En riktigt nice dag, som jag hoppas att vi kan göra om snart igen! =) 


 
Fin uppställning va? ;-)




Köpte ett par "party"-skor på Din sko:



Idag 1:a advent har det varit kalas hela dagen lång nästan. Har firat mamma och brorsan som båda fyller år i veckan som kommer. Släkten från Göteborg var där, vilket var kul, eftersom man inte träffar dem så ofta. Det bjöds på exotisk planka och prinsesstårta, så snacka om att man var mätt sen. =)
Även jag som inte fyllde år fick en present av söta moster, en adventsljusstake! Det var det bästa jag kunde få, eftersom vi ínte pyntat något hemma än. Anledningen är att jag knökade in så mycket saker i förrådet inför visningen av lägenheten, att jag inte kommer åt julsakerna som står längst in. ;-) 
Får väl rensa det där förrådet någon dag och åka bort med lite lådor till huset, har ju en hel källare att ställa saker i.



Nu blir det lite glögg innan det är dags att sova...imorrn väntar en ny arbetsvecka...



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilken fiiin stake! Vi får allt göra om den resan.... var ju supernice :-)

2009-11-29 @ 22:17:32
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0