Tiden går fort när man har roligt......

Nu är det nästan exakt två månader kvar tills vi flyttar till huset och det kommer att gå FORT! Packade de första lådorna igår och idag började jag med att rensa min garderob, det tar sin lilla tid kan jag säga. Något som är riktigt bra med att flytta är att man får ett bra tillfälle att rensa bort massa grejer som man inte använder, helt otroligt hur mycket man samlar på sig.

Fick våra innerdörrar för några dagar sedan... Vi tog en ganska "vanlig" modell:
(Dörrarna står upp & ner på bilden......)



Det blir en hel del spacklande i huset.............



KÖKET
På måndag kommer Per som ska kakla i köket, så snart är köket
färdigt! =)

Än så länge har vi tänkt oss denna tapet på väggen som är till höger om kyl & frys:

Cole & son - Malabar


(Bilden är lånad från www.styleroom.se)

Jag vill ha en tapet med mycket mönster, eftersom själva köket är ganska enkelt......



Det var allt för idag, nu är det SOVA som gäller... ! =)


Kommentarer
Postat av: lisen

Sötis.. Du är så händig!! Redig tös där :) !!

puss puss ses snart!!

2009-12-15 @ 23:56:40
Postat av: jessie

Ser ju ut så på korten iaf....;-) försöker så gott jag kan,men är ju inte riktigt lika snabb som C.. =)

Kraaam på dig

2009-12-17 @ 18:04:08
Postat av: Lena

Det vore kul att ses nåt före jul...... fika en sväng på onsdag? kram

2009-12-21 @ 13:13:28
Postat av: jessie

Det kan säkert klämmas in mellan julbestyren! ;-) ska kolla upp när jag ska hälsa på farmor och så bara... =)

kram

2009-12-21 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0