Förra helgens äventyr...

Tiden går fort när man har roligt! Tänker varje dag att jag ska blogga,men så dyker något annat upp eller så blir jag för trött på kvällen att jag inte orkar,men nu måste jag komma i kapp lite... !

Helgen var superbra, både när det gäller julfesten med jobbet i fredags och Göteborgsresan...
 
Hotellet vi bodde på i Gbg kan jag verkligen rekommendera, riktigt fräscha rum, nära till allt och god frukostbuffé.På lördagkvällen blev det först lite vin och godis på hotellrummet, innan vi traskade till en mysig restaurang för att äta plankstek, det godaste jag ätit på länge!
Efter frukosten i söndags gick vi en sväng till femmanhuset för lite shopping, men hittade faktiskt ingenting att köpa, SKANDAL, men bra för plånboken kanske, nu när det snart ska köpas julklappar och allt!
Några av "Idol-deltagarna" var där och uppträdde på en scen... Det var man ju tvungen att kolla på lite. Hade kameran i väskan så passade självklart på att ta några kort... men var ju inte så lätt att komma fram i trängseln bland alla 14-åringar.... ;-)

Lite foton från Gbg:

    
     




 


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en mysigtrip till Gbg, men det där hotellet slår väl inte vårat flotta som vi bodde på under madonna resan;)

2009-12-10 @ 19:45:45
Postat av: jessie

haha klart att apple hotell, (eller vad hette det?) var bättre, hade ju pool och allt man kunde önska sig! ;-)

2009-12-10 @ 21:47:14
Postat av: Frida

Ja och gratis mat, vad mer kan man begära;)

2009-12-11 @ 07:05:05
Postat av: Ameli

Vad mydigt det såg ut i Göteborg! Vad hetter hotellet? Kanske kilar dit under julveckan :) Kram!

2009-12-11 @ 09:55:43
URL: http://ameliiholland.blogg.se/
Postat av: jessie

Frida: ja, makaroner och köttfärssås var inte fy skam, tur att vi inte hann ta någon restaurang...hehe



Ameli: Det var jättemysigt....Elite park avenue heter hotellet, ta det!!!! =)

2009-12-11 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0