Jullediga!!

Sedan igår är jag och lillprinsen jullediga, helt underbart! Nu är det bara C som ska arbeta en dag till innan hela familjen får vara hemma ett par veckor. (Med undantag för några få arbetsdagar för min del)
 

Idag har vi haft mysigt fikabesök av halva mammagänget. Jag körde på chokladtema och bjöd på fudge, julkola, marabouchoklad och kladdkakemuffins.
 
Receptet på fudgen ska jag försöka att hinna lägga ut här imorgon. Antar att det är många som är i full fart med julbaket under dessa dagar! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Orrbén

Tusen tack för idag! Allt var supergott, måste göra fugden! ;)
Jättekul och täffas och prata av sig lite! 😊 kram

2013-12-19 @ 22:38:07
URL: http://Saraorrben.blogg.se
Postat av: Carin

Alltid lika mysigt! :) Nu väntar jag bara på receptet på den goda fudgen. ;) Hoppas vi hinner ses en snabbis med våra killar innan julafton. Kram

2013-12-21 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0