Kräftskivan...

Det blev en riktigt lyckad kräftskiva i fredags. God mat, musicquiz, singstar och stämningen var på topp! Var jätte seg hela dagen igår så det blev en riktig slappardag/kväll i soffan. Vårat internet krånglade så kunde inte göra något blogginlägg, men nu funkar det igen.
 
Idag har jag jobbat hela dagen och sedan åkte jag och C hem till mamma och Tolle och fick mat, skönt att slippa laga själv när man är trött.... =)

Lite bilder från fredagens partajj:

    

Nu ska det tittas på film innan det är dags att sova, riktigt gött att ha tv i sovrummet.......



Kommentarer
Postat av: Mli

Tja! Tack för den fina kräftskivan. Grymt trevligt! :) Tror jag glömde min blom-brosch hos dig. Kan du kolla om du hittar den? Puss puss

2010-09-13 @ 12:06:48
Postat av: jessie

tack själv vännen! Din blomma finns här!! =)

kraaaam

2010-09-13 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0