Schäslong...

Förkylningen vill fortfarande inte ge sig..... Har varit hemma från jobbet i två dagar nu och blir hemma även imorgon. Så för tillfället händer det inte mycket här, mer än att ligga i sängen och soffan med tv och dator. Jag som ville fortsätta greja med övervåningen nu när vi väl hade kommit igång. Till helgen blir det nya friska tag hoppas jag!

När det inte finns någon energi till att greja finns det däremot mer tid till att leta inspiration och idéer till hemmet. Något jag har i tankarna som jag skulle vilja ha i vårat allrum på övervåningen är en schäslong. Allrummet är ju inte jättestort, men en liten schäslong ska man väl kunna få plats med. :)

Finns en hel del olika varianter:

   
  

  

 


Kommentarer
Postat av: bob

den svarta i mitten längst ner är stilren och fin.

2010-10-14 @ 12:25:27
Postat av: Frida

Jag vill också ha en Schäslong, den längst upp till vänster och den längst ner till vänster Va finast tycker jag, även den längst ner till höger va fin.

Hoppas du mår bättre snart =)

2010-10-14 @ 17:52:26
Postat av: Sofia

Tråkigt att du är förkyld hela tiden, Krya på dig!!

Sen över till schäslongerna, tycker många av de var fina, de har jätte sköna på Chilli tror jag också som jag vet en kollega har:) Kram kram

2010-10-14 @ 18:12:08
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: jessie

Fridis: Det är mina favvisar oxå, men den enda som går att köpa av dem är den längst ner till vänster, de andra två är sånna som folk har köpt på blocket. Dock är den som går att köpa ganska dyr..ca 9000:- men sparar man så! =)



Sofia: jasså, chilli har oxå schäslonger, det får jag kolla upp... =)



Mår mycket bättre idag, så imorgon ska det jobbas! =)



kram på er



2010-10-14 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0