Övervåningen

Nu precis har vi varit uppe på övervåningen och grejat ett par timmar. C har spacklat i det kommande gästrummet/kontoret och jag har slipat i "allrummet". Inga roliga sysselsättningar, men är ju ett måste om det någongång ska bli klart. Det går bra när man väl kommer igång, då vill jag knappt sluta. =)





Tidigare idag var vi på Färghallen och tittade på tapeter, för att få lite idéer om vad vi vill ha. I allrummet blir det förmodligen denna:



I gästrummet/kontoret har vi lite planer på Cole & son´s rajapur, som jag har tyckt om ganska länge, men vi får se om det blir den eller om vi hittar någon annan.





Kommentarer
Postat av: Michelle

Den nedersta tapeten har jag i mitt kök, den är så himla fin den blir tom ännu finare när den sitter på väggen! Den tycker jag att du ska ta:)

2010-10-09 @ 20:43:41
Postat av: jessie

Ja, den är riktigt fin! Så du har den i köket, bra val! =) Kommer nog sluta med att vi tar den, men man blir ju helt förvirrad av alla olika tapeter när man står inne i butiken.. =)

2010-10-09 @ 21:28:07
Postat av: Emma

vad är det för märke på den randiga?

2010-10-24 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0