Äntligen!!!!

Äntligen är dom tillbaka, hemmafruarna på Wisteria Lane.....soooom jag har längtat!! ;-) Klockan nio är det jag som sitter bänkad framför tv:n!



Var ju så härligt väder förut idag, så när jag kom hem från jobbet passade jag på att gå ut i trädgården för att plocka upp lite äpplen under ett av våra äppelträd. Det tog allt en stund, var ju hur många som helst! Hoppades att min allergi för äpple skulle ha försvunnit ( under kan ju ske..=)  ), men icke! Räckte med två tuggor för att det skulle börja klia i munnen...typiskt! Tur att jag kan äta tillagade äpplen i alla fall, med tanke på hur gott det är med äpplepaj med vaniljsås! =)



Detta äppelträd ryker nästa år, då vi ska bygga altanen på den här sidan......... :





Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0