Knoppar & väggord

Nu har jag beställt knoppar till byrån som jag målade om förra veckan. Blev inte några av dem jag la ut på bild här på bloggen, utan några andra som jag hittade idag på www.inreda.com
Hade lite beslutsångest, men får hoppas att det blir bra med dessa...
De dyker nog ner i brevlådan om ett par dagar, så då ska jag visa.

Beställde även ett väggord till sovrummet förut, väggord kan man väl aldrig få för många av? ;-) Det blev samma mening som vi hade över soffan i lägenheten, men med en annan textstil..... "Amor vincit omnia" (Kärleken övervinner allt)
 
Rekommenderar sidan www.stilcompaniet.se om man vill ha ett väggord. Där kan man välja bland massa olika textstilar, storlekar, färger och vilken text man vill ha.

På tal om väggord, så har jag nog inte lagt upp någon bild på fotoväggen sedan jag blev klar med den. Sist jag visade den var nästan alla ramar tomma om jag inte minns fel. Ser lite roligare ut nu..... :








Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig blogg du har :-) massor med fina bilder på erat hus, verkligen en inspiration för oss som är i husbyggar-tagen! Kram

2010-08-17 @ 21:19:31
URL: http://lillavilladjupsundet.blogspot.com
Postat av: jessie

Tack så mycket! Kollade in din blogg också, spännande med husbygge...kan tänka mig att du längtar till att börja inreda när det är klart! =)kram

2010-08-18 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0