Ellos

Nu har Ellos återigen 50 % rabatt på valfri vara, så då känns det ju nästan som att man "måste" passa på att klicka hem något.  ;-) Frågan är vad?!

Har precis kollat runt lite på deras hemsida och de har en del fint till hemmet och framförallt mycket vitt som är min favorit..  =)



Om det är någon mer som är sugen på att beställa något så är rabattkoden: 248201

Givetvis går det att använda rabattkoden när man beställer kläder och annat också, men för min del som är i åttonde graviditetsmånaden känns det roligare att beställa saker till hemmet just nu. Om några månader får det satsas mer på garderoben! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Tack för tipset men det gäller inte på möbler va? Kram kram

2011-09-30 @ 11:21:18
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: jessica

jo, jag tror det. Fick med en såndär check där det står 50% rabatt på valfri vara....tom. 21/10 Så det hoppas jag! =) krams

2011-09-30 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0