Denna dag och gårdagens inköp...

Så var denna söndag över.... Vi har haft en lugn och skön dag mestadels hemma, men har även varit ute och åkt lite. Tog en sväng förbi Falk och Lena och tittade på deras nybyggda hus förut och det blir verkligen jättefint!
Fick lite motivation av att se dem fixa med sitt hus, så när vi kom hem därifrån grejade vi lite på övervåningen en stund. C började med att sätta upp skarvremsor och jag gick ner till källaren med de sista grejerna och flyttade över lister och lite annat från det ena rummet till det andra som inte är klart än. Vi har ju haft ganska mycket lådor och dylikt ståendes där uppe, men nu äntligen är allrummet och ett av rummen redo för att fixas ordning.....



Fotade några av mina inköp från gårdagens shopping i Gbg:
:

Köpte en ny vinterjacka på Svea-butiken, skönt att ha det avklarat så man slipper springa runt och leta. Har en likadan fast en mörkblå sedan innan, så jag vet att den håller värmen riktigt bra.

Blev några toppar/tröjor:

 

örhängen:



Köpte ytterligare några plagg och ett par höstskor också, men orkade inte ta kort på allt.... =)



Vi har på valvakan på tv nu, som jag antar att många andra har. Kommer nog inte orka hålla mig vaken tills det är klart, så det blir spännande att se resultatet imorgon bitti.........

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad tog du för storlek på jackan? Har beställt en på nätet och fanns bara M så hoppas den passar :s

Kram

2010-09-21 @ 17:21:38
Postat av: jessie

jag köpte small... Har xs på min förra, men tycker att de var ungefär lika.. medium är nog inte så jättemycket större, ganska normal i storleken.Hoppas din jacka blir bra! =)

kram

2010-09-21 @ 21:02:27
Postat av: Anna

Ok bra att dom är normala i storleken:-) Prova en fjällräven och där passa xs så tänkte om Svea oxå va stora i storleken..

Kram kram

2010-09-22 @ 09:37:23
Postat av: jessie

jag provade en fjällräven-jacka förra året...och den var ju skitstor i storleken ja..men på svea kan man ta den storleken man brukar ha.. =)

2010-09-22 @ 23:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0