Torsdag

Denna dag gick fort! Efter jobbet åkte jag hem och fixade ordning mig lite för att sedan gå fram till stan för att möta upp Frida och Marie, blev en sväng på stan och sedan fika på 3B. Shoppade faktiskt ingenting.....kors i taket! men det får det nog bli till helgen, är så sugen på att köpa lite nytt till garderoben och nu har det ju kommit in en del höstkläder.
Efter stan åkte jag och C hem till Bella och co och beställde några jultidningar av C´s systerdotter Tilde, blev en receptbok med smoothie´s och tre verklighetsbaserade pockets för min del.

Satte mig vid tv:n när jag kom hem förut, men finns ju verkligen inget att titta på nu....Tycker allt att Desperate housewives och Gossip girl kan börja nu igen, men frågan är när det gör det......?!
Nästa vecka börjar i alla fall "Halv åtta hos mig", det tycker jag är riktigt bra! Helge Skoog är ju bara för skön som kommentator! =)




En dag kvar att jobba, sen är det helg!!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0