Zumba!!!

Så har man avklarat höstens...och nästan årets första träningspass idag då! Jag och Sandra släpade iväg oss till ett zumba-pass på dansskolan. Det är svårt att komma igång, men måste säga att det var riktigt skönt efteråt. Kändes som att man fick massa ny energi. Blev även en timmes promenad med Frida efter jobbet, så nu kan jag ligga och slappa med gott samvete. ;-)

Blir kanske träning imorgon också, men då Cardio muscle....på det passet får man känna att man lever kan jag säga...får väl se hur det går och om vi kommer iväg.
 
Har inte hunnit göra så mycket annat idag, mer än att plockat ordning lite hemma och lagat mat.... Nu blir det lite tv-tittande innan det ska sovas.......



God natt.....


Kommentarer
Postat av: Lena

2010-09-14 @ 13:15:26
Postat av: Lena

Åh är det zumba varje måndag kl.???? Kram det vill jag följa med på! :)

2010-09-14 @ 13:16:30
Postat av: jessie

Japp, måndagar kl 18.30, häng me nästa gång vettja! =) Det är även på söndagar 17.00 och torsdagar 18.30....bra när det finns lite alternativ.

ses på torsdag!

kram

2010-09-14 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0