Mateus

Idag köpte vi våra två första tallrikar ur Mateus-serien på butiken Lui. På förmiddagen var jag ute en sväng i affärer med min faster så då slog jag till på den första. Lite tråkigt att bara ha en i början, så jag och C passade på att köpa en till när vi åkte ut för att handla mat förut.
 
Jag hade ju nästan bestämt mig helt för att köpa de vita, men jag fastnade mer för de sandfärgade när jag stod i butiken, så de fick det bli. Hade gärna velat köpa massa fina skålar i olika färger till också, men de kostar ju en del så det får vänta. Först får vi köpa ett gäng tallrikar.... =)

 

Har haft en lugn och skön kväll. Har ätit massa gott så nu är jag så mätt att jag spricker snart!! Till efterrätt blev det fruktsallad med kesella vanilj, mums!!!

 

Hoppas ni har en superbra lördagkväll!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Den färgen såg jätte fin ut. Jag måste också ta atg i det där med porslin får kanske också starta denna månaden.

2010-09-25 @ 19:47:36
Postat av: jessie

Tack! Ja, det är bara att sätta igång att samla nu Fridis!! =)

2010-09-25 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0