Lördag!!!!

Äntligen lördag och helg! Idag är jag uppe med tuppen för om en stund kommer mamma och hämtar upp mig. Vi ska åka till Göteborg över dagen för att träffa brorsan och shoppa på stan. Känner mig riktigt shoppingsugen, så hoppas att jag hittar massa kul. Skulle gärna vilja hitta en vinterjacka och höstskor, så hoppas att affärerna har fått in en del.

Skulle blogga igår kväll, men jag kom inte så långt för jag somnade....var hur trött som helst!

Efter jobbet igår stack jag fram på stan och fikade med Frida, Emelie och Marie på Henry´s...alltid en trevlig inledning på helgen....



 Blev lite shopping också, men inget kul direkt...ett par leggings och en tunika på Gina tricot och en tröja på Vero moda. Behöver verkligen fylla på garderoben med lite vardagskläder...



Nu får jag sätta fart här, för snart drar vi....

Ha en alldeles fantastisk lördag, för det tänker jag ha!!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0