Helgen...

I lördags var jag ju som sagt på födelsedagsfest hos Lena. Det var kul och vi fick riktigt smarrig mat! Vid halv ett åkte vi fram till stan för en sväng på stadt, men det var väl sådär....
Blev inte så många kort tagna under kvällen som det brukar bli, men några i alla fall:

  

Efter några timmars sömn ringde klockan, eftersom vi skulle åka iväg till Liseberg med C´s familj. Jag hade inte varit där på flera år, så det var kul att äntligen komma dit.
Vi åkte en hel del under dagen, men på slutet blev det så himla långa köer så då spelade vi istället. Jag hade turen på min sida och kom hem med 2 kg marabouchoklad och 2,3 kg ballerinakex, så nu har vi att äta ett tag framöver... ;-)

Nu börjar snart "Halv åtta hos mig", det kan inte missas!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lotten

Gud vad gött! Jag lyckas aldrig vinna..

2010-09-07 @ 10:21:28
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

Farligt att ha så mycket gött hemma bara, svårt att låta bli! ;-) Brukar inte heller vinna, men nu så! =)

2010-09-07 @ 14:25:26
Postat av: Sofia

Man tror att det ska räcka länge men mina två kilo plopp är typ slut och det börjar ta på geishan oxå:) Som du säger farligt när det finns hemma! Kram

2010-09-07 @ 19:37:04
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: jessie

Kan tänka mig att vårat kommer ta slut ganska snabbt oxå, men än så länge har jag klarat mig att inte öppna dem...får se om jag kan hålla mig ända til helgen! ;-) krams

2010-09-07 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0