Godmorgon lördag!

Så var det lördag.....igen!
Igår hanns det inte blogga för då var det fullt upp hela dagen lång. Efter jobbet stack jag, Anna och Frida iväg till Överby i Trollhättan för lite shopping. Blev dock inte så mycket shoppat som jag trodde, köpte bara en tröja och en väska. Tycker ändå att man borde hitta en del nu när de börjat få in höstkläder, men icke. På kvällen körde vi en repris av förra fredagen och hade en lugn kväll med godis, prat och tv-tittande, men hemma hos mig denna gång.



Om en stund ska jag träffa mamma, blir en sväng på stan och kanske en fika. Sedan ska jag hem och ladda inför kvällen. Klockan sex bär det iväg hem till söta Lena på födelsedagsfest, ska bli jätte kul! Får dock försöka ta det hyfsat lugnt för imorgon ska jag till Liseberg!!!!!!! =)


Den nyblivna 28-åringen & jag:



 
Ha en underbar dag!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0