Första inlägget....

Sådär, då har man som många andra gjort, skapat sig en blogg! Tycker det är kul att läsa andras bloggar, men har aldrig direkt haft några funderingar på att ha en egen.
 
Detta ändrades då jag och C blev husägare i juli. Huset som vi köpt är ett STORT renoveringsprojekt, där i stort sett allt ska göras om. Då minnet är bra men kort, tyckte jag att det var perfekt att ha en blogg där man kan följa utvecklingen och gå tillbaka och titta hur det såg ut från början osv. Har redan tagit massor av foton som jag kommer lägga upp här för de som är intresserade av att följa vår väg "från koja till slott".
 
Heminredning är något som intresserar mig mycket,därför kommer det skrivas en hel del om det, men kommer även att skriva om mycket annat som sker i mitt liv!! enjoy!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna Hedvall

Kul med blogg..passar dig perfekt =)Ska följa dig/er med glädje! Spännande! Många kramar

2009-10-10 @ 10:35:33
Postat av: Sara Gren

Vad kul! Inte så många av mina vänner bloggar så jag tycker det är kul när iallafall mina vänners vänner tar tag i sina skriveritalanger :)



Vad spännande med ett reoveringsobjekt. Kommer göra många besök på din sida!



Kram!

2009-10-11 @ 10:31:54
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Lena o Sverre :-)

Hellooo jessie!!!! Vad kul med bloggen! Ska jag läsa varje dag! Stor kram

2009-10-11 @ 20:51:05
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kneck o breck

2009-10-15 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0