Äntligen torsdag!

Det bästa med att jobba varannan söndag är att man är ledig varannan fredag!Riktigt skönt, känns som att helgen blir lite längre och man hinner få lite gjort.
Imorgon är det dags för julfest med jobbet. Ska iväg på förfest redan vid fem, sedan vid sju styr vi stegen mot stadtshotellet där det bjuds på julbord. Hoppas att det blir en lyckad kväll! Ska ta en sväng på stan imorgon förmiddag och spana lite, för jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig.....!
 




På lördag får vi hoppas att jag vaknar pigg som aldrig förr, eftersom jag, C, mamma + sambo ska åka till Göteborg. Ska bara götta oss med god mat, god dryck, kanske lite shopping och hotellövernattning. Ser jag fram emot! ska bo på Elite Hotell, som ligger på Avenyn.







Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du haft en mysig o kulig helg gumman!

2009-12-06 @ 20:11:36
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0