Sjukstuga

Här var det dåligt med blogginlägg. Kul att se att jag ändå har en hel del flitiga besökare. ;-)
Ibland funderar jag på om jag ska lägga ner bloggen då inte samma tid finns som förut, men jag ska försöka ett tag till. Det är ju så himla kul att kunna gå tillbaka och titta på vad man gjort osv, den fungerar ju ändå som en form av dagbok.
 
Här har det vabbats några dagar, då både jag och lilleman har åkt på en rejäl förkylning. Det hör väl hösten till antar jag och det lär väl inte vara sista gången heller de närmaste månaderna.
 
 
Är man hemma och rastlösheten kommer krypandes är det lika bra att börja förbereda inför kommande
2-årskalas. Fantomenkaka och färgat pärlsocker till chokladbollarna...
 
 
Nu ska jag passa på att vila lite, innan W vaknar.
 
Hoppas att ni har en bra dag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0