Tända ljus...

Vad tidigt det blir mörkt om kvällarna nu, det märks verkligen att hösten är här.
Inte så dumt med mörker heller tycker jag, då kan man mysa till det med tända ljus.
 
Här hemma råder det verkligen ingen brist på ljuslyktor, men jag kunde inte motstå dessa skönheter när jag sprang på dem i Skövde igår...
 
 
Nu blir det alldeles strax sängen för min del. Ögonen går nästan i kors här och dessutom ringer klockan 05.00 imorgon, jobb står på schemat...
 
Passar på att önska er en trevlig helg redan nu!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är en födel med hösten och mörkret,
att man kan tända en himla massa ljus som ger värme och mys.
Snygga var lyktorna oxå =)

Hoppas jobbdagen går bra !!
Trevlig helg.
Kram

Svar: Ja, det är den bästa fördelen med hösten tycker jag. Det går åt en hel del värmeljus, så får nog åka till ikea och ladda upp förådet snart. ;-)
Detsamma till dig, hoppas helgen är toppen!
Kram
Jessica

2012-09-14 @ 08:55:41
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0