Lördag

Fikabesök av en gullig vän, frisörbesök och fest på kvällen, igår var det fullt upp från morgon till kväll.
 
Idag har det slappats inomhus hela dagen då vi varit ganska sega och nu ikväll har jag och lillprinsen haft myskväll, medan pappan i huset varit på bowlingfest.
 
Nu blir det sängen, för klockan sju imorgon ska det jobbas och slitas... ;-)
 
Slängde ihop en paj med jordgubbar, hallon och blåbär.....
 
Jag, Catti, Malin och Annelie
 
♥♥♥
 
På festen bjöds det på räkor, mums!
 
Myskväll med min goding...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en riktig toppen helg! :)
Fin kort och pajen ser supergod ut! Nu börjar man bli ganska sugen på godsaker! :) ses imorgon! Kram

Svar: Ja, helgen var allt bra, trots att man var ganska svag i lördags efter festen. ;-) Pajen blev smarrig! =) Bra gjort av dig att du klarat att hålla dig ifrån sånt där ett tag nu, skulle jag aldrig palla! hehe
Kram
Jessica

2012-09-23 @ 08:14:01
URL: http://Saraorrben.blogg.se
Postat av: Zandra

Ser ut som att ni haft en toppenhelg:)
Fint med alla foton!! :)

Svar: Tack så mycket! Ja helgen var allt toppen, trots lite baksmälla i lördags och jobb igår. =)
Jessica

2012-09-23 @ 13:42:21
URL: http://justarrived.blogg.se
Postat av: Anonym

Den pajen såg smarrig ut:-) Vad har du i den då den ser lite krämig ut på toppen?

Svar: Ja, den är riktigt god och är lätt och går snabbt att göra! =) Lägger frysta bär i botten. Sedan en smet med margarin, grädde och sirap som man värmer på spisen och sedan blandar ihop med de torra ingredienserna. Kanske kan lägga ut receptet här imorgon redan. Vi ska få fikabesök och det lutar lite mot att jag slänger ihop en paj igen. ;-)
Jessica

2012-09-24 @ 23:05:06
URL: http://helenuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0