Svartvitt....

Skickade efter en pläd och två kuddfodral från H&M förra veckan som jag tänkte visa er. Inte så färgglatt direkt, men jag kanske lägger till en färgklick senare.
 
Fördelen med grått väder och regn som det har varit idag, är att jag blir lite extra pysslig av mig och sugen på att greja med hemmet. Nu längtar jag till Ikea leveransen av Wilmers möbler som kommer nästa vecka, så jag kan lägga händerna på att fixa ordning där inne och göra det lite mysigare än vad det är nu.
 
Hoppas att ni haft en bra tisdag, nu ska det kollas på fotboll här igen...
 
 
De två kuddarna till vänster har jag flyttat in från altanen...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Orrbén

Superfint som vanligt! :)

Svar: Tack söta du! =)
Jessica

2012-10-16 @ 23:21:45
URL: http://saraorrben.blogg.se
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Åh den pläden är också på väg hem till mig, såå fin:) Hoppas allt är bra. Kram kram

Svar: Bra val! =) Jag är jättenöjd med den. Här är allt bara fint, hoppas allt är bra med dig också. Krams kram
Jessica

2012-10-17 @ 20:38:26
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se
Postat av: Nina

Tack för inspirationen, klickade precis hem några kuddar jag också :)

Svar: Vad kul att jag kunde inspirera! =) Jag vet inte hur många prydnadskuddar jag har här hemma nu, så det är perfekt när man kan beställa enbart fodralen och byta ut lite sådär emellanåt. ;-)
Jessica

2012-10-19 @ 12:50:09
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0