svart möbel

En svart skänk av något slag skulle jag kunna tänka mig att bryta av med här hemma bland allt det vita. I så fall skulle den få stå under fotoväggen vid matbordet, eftersom vi skulle behöva något där att förvara finporslinet i.


På butiken Lui har de en ganska fin, men tror inte att den får plats hos oss tyvärr:




Hittade även en variant på Ilva som skulle passa bra tillsammans med de andra möblerna vi har på nedervåningen. Den påminner väldigt mycket om den vita skänken vi har i vardagsrummet:




Att måla om en gammal skänk eller byrå skulle också kunna bli riktigt fint, så nu ska jag hålla ögonen öppna! 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Snygga båda två. Är den översta Englesson?



Kram kram

2012-05-15 @ 07:36:16
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet faktiskt inte om det är Englesson, mycket möjligt! =)

Kram på dig

2012-05-16 @ 18:42:44
Postat av: Anya

Hej!!

Har du vart inne på mobelgrossen.se ?! där har dom en del fina möbler. Ta en titt!!! :)

2012-05-17 @ 20:03:32
Postat av: Jessica

Tack för tipset, det fanns en del fint där! =)

2012-05-17 @ 21:16:10
Postat av: Anya

Ja det gör ju det :) å till bra priser oxå..har två möbler därrifrån. Nackdelen kan va att dom luktar en del färg i början..men det släpper efter ett tag. Hoppas ni hittar nåt som passar till slut..



Å tack för en inspirerande blogg, brukar ta en titt då å då :) ...ni har ett väldigt fint hem..alldeles i min smak :) Ha en underbar helg!!

2012-05-17 @ 21:34:17
Postat av: Jessica

Det gör vi säkert, alltid roligt med nya möbelsidor som man missat. =)



Åh tack så jättemycket, kul att du följer min blogg. =)

Ha en toppen helg du också!

2012-05-17 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0