Semester!!!

Två härliga dagar i sträck med sol, god mat och dryck! På bättre sätt kunde inte semestern startat.


Ja, nu har jag faktiskt semester i några veckor, medan C är föräldraledig. Vi har inga större planer, utan vi kommer att ta dagarna som de kommer och självklart passa på att fixa en hel del med huset. Vi har ju som sagt ganska mycket kvar att få ordning på utomhus.


Igår njöts det av jordgubbar och rosé på altanen och idag har jag och några goa vänner firat in semestern med tapas, riktigt mysigt!







Hinner jag inte skriva något imorgon, så passar jag på att önska er en trevlig midsommar redan nu!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har haft två veckors semester redan! :) men jag kör på två till om en vecka! Haha!
Vad mysigt du har haft det. Hoppas du på en bra midsommarhelg så ses vi på måndag! Kram

2012-06-22 @ 01:32:06
URL: http://Saraorrben.blogg.se
Postat av: Sandra

Härligt sätt att fira in semesterna på =)

Såg ut som en toppenmidsommar oxå ;)

Nu hoppas vi på att solen vill ta sig fram på riktigt oxå, MYCKET skönare semester då !!
Kram på dig

2012-06-25 @ 13:00:06
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0