Tisdag

Idag har jag och min lille goding hunnit med en hel del. Dagen startade hemma hos barndomsvännen Lena och lilla Arwen några timmar, för att sedan möta upp mammagänget på öppna förskolan för att sjunga med de små. Att sjunga om krokodilen i bilen, lilla råttan och imse vimse spindel verkar Wilmer tycka är jättekul. ;-)




Bjuder på en två månader gammal bild på mig och W, då det inte blev några foton idag. Annars brukar jag ju vara ganska flitig med kameran.


Innan jag sjönk ner i soffan framför fotbollen här hemma blev det en lång och härlig promenad med kompisen Ellen. Perfekt när man kan förena nytta med nöje!


Hoppas att ni haft en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å tack för fin peppande kommentar, snäll du är ;)

Jag ska nå mitt mål men man får väl passa på och njuta lite under tiden oxå, det är ju som sagt det man lever på/för oxå ;)



Kan tänka mig att det känns konstigt att skriva 30, jag fasar för det men man kan ju hoppas att man har lyckats uppnå något som man/hus/barn innan dess så man inte har den fulla ångestens om jag hade vid 25?!

Mysigt med sånt tradionsfirande, kanske man borde införa i kompisgänget?! =)



Fin bild på dig och W ;)

Kram

2012-06-20 @ 08:41:11
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0