Design...

Sent igår kväll/natt satt jag och redigerade lite i stil- och kodmallen. Helt plötsligt såg bloggen inte klok ut och jag kunde inte få tillbaka den som den såg ut, höll på att få ett mindre bryt. Tålamodet är inte riktigt på topp när det kommer till datagrejer, det ska liksom bara funka. ;-) Får se när jag orkar sätta mig och fixa och trixa, så den ser någorlunda bra ut igen, det tar ju sin lilla tid.
 
Något som är positivt i alla fall är ju att solen lyser idag, äntligen!! Jag ska skynda mig att städa och slänga in en tvätt här nu, så jag och lilleman kan gå ut och njuta!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Är också sugen på en ny design men som du säger så tar det tid att få ihop ngt bra:) Kram kram

2012-07-01 @ 19:53:42
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0