Lördag

Hoppas att ni haft en fin lördag. Jag kan tänka mig att det är många som har varit ute och pölsat i snön idag, för snö har vi ju fått en hel del det senaste dygnet. Fick nästan en chock när jag tittade ut i morse!
 
Vi har mest hållit oss inomhus då det stod kalas på schemat denna dag. Bästa mamma och bror som båda fyller år den här helgen har firats! :)
 
 
Klockan ringer tidigt imorgon och jag ska vara på jobbet klockan 07.00, så nu är det läggdags som gäller här.
 
Ha en fortsatt bra helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt med snö och kalasande =)

Hoppas måndagen startat bra !!
Kram

Svar: Ja snö och kalas är inte fy skam. Dock tycker jag att det är liiiite för mycket snö. ;-) Men fint att titta på. =)Måndagen har varit kanon bra, hoppas din vecka startat bra också!
Kramis
Jessica

2012-12-03 @ 08:54:59
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0