Fikahäng...

 
Fikahäng på stan tillsammans med bästa mammagänget...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fi fan för omstrukturering men bara att bryta ihop och komma igen, hur man nu fixar det men det ska väl gå på något sätt?!
Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt...
Jag ger upp !!

Japp nu jäklar ska det bli ännu hårdare med träningen, ingen idé att sitta och grubbla och så vet jag ju vad jag vill oxå, samtidigt som det är skoj att träna =)
Kul att jag kan peppa ;)

Man måste ju få njuta av "sommaren" oxå och det har du gjort ser jag på bilderna och inläggen, härligt.
Det har jag med gjort och ska göra ett tag till innan hösten och vintern.
Det måste man =)

Hoppas ni får en fin fredag & helg !!
Kram

2012-08-03 @ 08:36:58
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: ANNA

Ni verkar ha så himla mysigt/kul ihop med ert lilla mammagäng :-)

2012-08-03 @ 15:01:25
URL: http://aazl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0