Mateus skålar


Idag har jag köpt de två första skålarna till min Mateus samling. Efter att ha funderat ett tag så har jag bestämt mig för att ha skålarna i samma färg som tallrikarna, nämligen sandfärgade. Till detta tänker jag så småningom samla på mig de plommonlila assietterna med spetskant. Tror att det kan bli en snygg kombo!   





Önskelistan på Mateus porslinet kan bli väldigt lång, det finns ju så himla mycket fint!
En kanna, vackra uppläggningsfat och de lite större ostronskålarna skulle jag inte heller tacka nej till.




Kommentarer
Postat av: Hemma hos Elinor

Dom är superfina. Jag tappade min stora mateusskål i golvet som gick i tusen bitar.. snyft...



2012-04-27 @ 09:17:28
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ååååå vad fina, det låter som en fin kombo =)

Jag vill oxå ha mer grejer till min service !!



Kram & trevlig helg

2012-04-27 @ 10:27:12
Postat av: Nina

De är riktigt fina!

2012-05-21 @ 15:35:16
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0