Sprayfärg

Sprayfärg var riktigt smidigt att använda till stolen som ska stå vid skrivbordet.

Såhär blev det:



Nu är det bara tyget på sitsen som ska bytas ut, sen är den som ny.....

Vi provade även att spraya pelarbordet som jag köpte på en second hand affär i våras. Det blev också bra, men bordsskivan behöver nog målas med pensel för bästa resultat.

 

Skänken är färdigmålad och står på sin plats i gästrummet/kontoret, men vi har inte satt fast handtagen än. Jag tyckte att de gamla var så tråkiga, så jag köpte nya idag och sprayade med silverfärg.



Förhoppningsvis skruvar C fast dem imorgon och då ska jag visa det färdiga resultatet.

Nu fortsätter myskvällen här hemma framför en film. Imorgon ska det upp och jobbas tidigt igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0