Emmaljunga

Idag har vi varit och hämtat barnvagnen som vi beställde för ett tag sedan. Det blev en Emmaljunga City Cross. Färgen kanske inte var så oväntad för en som älskar vitt! ;-) Materialet är av läder, så det ska bara vara att torka av den med en fuktig trasa när den blir smutsig. Har hört oss runt lite med andra som har denna vita och det har inte varit några problem, annars hade vi kanske inte vågat oss på den färgen. =)



Idag är det sex veckor kvar till beräknat datum, men om det blir tidigare eller senare vet ingen... =) Jag har varit hemma med graviditetspenning i två veckor nu och det är riktigt skönt. Tiden har gått jättefort, så än klättrar jag inte på väggarna. Känner mig oftast pigg och mår bra, hoppas att det fortsätter så de veckor som är kvar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, vilken tjusig vagn.



Jag har sett en vit barnvagn på stan några gånger och då tänkt "hur kan man köpa en vit barnvagn?" just för att färgen i sig kanske inte är så jättepraktiskt på något som ska användas i ur och skur.



Men som du skriver, är materialet i läder blir det ju en helt annan sak. :)



6 veckor går snabbt (Eller snabbare än så). Och då är det i nprincip bara en månad kvar till jul. Mysigt med en ny familjemedlem att fira jul ihop med :)

Skönt att du får må bra. Ett privilegium har jag förstått.



Kram på dig!

2011-10-02 @ 19:32:17
URL: http://casalott.se
Postat av: Jessica

Tack!



ja jag var ju oxå lite skeptisk först, men en jag känner har haft sin vita i över ett år och den är fortfarande jättefin. Annars hade vi nog inte vågat köpa en vit. =)



ja, shit.. sex veckor går ju hur snabbt som helst, kan inte fatta att det snart är dags! =) Ska bli jättemysigt att ha en liten bebbe på jul. Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen. =)



kram

2011-10-03 @ 22:44:55
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Superfint val, mkt roligare än svart som alla har. Njut nu sista tiden. Snart är er lilla goding här:) Kram kram!

2011-10-04 @ 11:27:57
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken fin vagn och läder är ju perfekt att bara torka av.

2011-10-06 @ 22:29:50
URL: http://albinochwilmersmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Tack så mycket! Ja, vi får hoppas att den håller sig ren och fin =)

2011-10-07 @ 17:59:34
Postat av: jenlen

Jätte fin vagn! Det är verkligen så kul att gå in här på din blogg så mycket inspiration man får härligt!

2011-10-12 @ 09:16:33
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0