Lite av gårdagens shopping...

Det blev några shoppingkassar att ta med hem från Ullared igår, men när jag packade upp dem idag kändes det inte som att det var så mycket roligt, mest "bra att ha"-grejer. Ska visa några saker som vi köpte i alla fall:

Två ljusstakar av betong...



ljuslykta...



lampfot...



Köpte även en skärm till foten, men idag när jag skulle sätta ihop den upptäckte jag att skärmen var för stor, så det gick inte att sätta fast den. Lite störande.... ;-)


En taklampa som påminner väldigt mycket om lampan som vi har över matbordet, dock kostade denna ungefär 800 kronor mindre, så det kan man kalla fynd...



Ramar, bordstabletter, öljettlängder till allrummet och blockljus...



Presentpapper och pysselgrejer till mig som gillar att klippa och klistra... :)



...och tre stycken adventsstjärnor...




Till våren får det nog bli en ny tripp, men då får det bli mitt i veckan i mitten av månaden då det är lite mindre folk. Nu känner man sig ganska mättad för ett tag framöver.... ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte fina saker fick du med dig hem!!

Ja ett tips är att åka mitt i veckan det är lite lugnare, nu i okt börjar ju deras högsäsong också! Vi får väl se hur de är när jag åker:)

2011-10-10 @ 20:38:36
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: Hemma hos Elinor

Ni hittade ju massor av fint :)



2011-10-10 @ 20:44:50
URL: http://hemmahoselinor.blogspot.com
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Massa fina saker ju, gillar ljusstakarna i betong väldigt mycket:) Kram på dig söta!

2011-10-10 @ 20:47:52
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Karin

Mycket fint ni hittade!

Nu blir jag ju också sugen på att åka dit ;-)

2011-10-11 @ 16:45:24
URL: http://www.justharochnu.blogspot.com
Postat av: Sara

Fin shopping! Jag vill också åka dit, men nu vågar jag inte riktigt! Haha. Visst finns det mycket kläder, men det är svårt att handla när man inte vet könet! Jag är stensäker på att det är en kille, och Johan att det är en tjej! :) vet ni va det blir? Ni har inte heller så långt kvar, kan säga att dom sista veckorna har gått jättefort! Mycket fortare än alla säger! Så snart är du också i vecka 40! :)

2011-10-12 @ 13:04:50
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack snälla du, tycker min är riktigt tråkig jämfört med din blogg som sagt är stilren & inspirerande. Så kul att jag hittade din blogg via min jobbarkompis mia som du gått i skolan med samt min andra nära vän madde som också hade gått i den klassen! Förresten när jag var i lidköping senast så tror jag ha såg erat hus vet inte om det va där men liknande, min farmor & kusiner bor i lidköping så är där rätt ofta men ligger det vid gamla brandstationen typ området mittemot kanske är helt ute & cyklar men sett det från vägen! :) Kram & ha en fortsatt fin kväll!

2011-10-12 @ 19:43:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jassa

Hej!

Jättefina saker ni köpte =)

Får man fråga vad lampfoten kostade? Är ute efter en liknande...



Trevlig helg!

2011-10-15 @ 23:19:52
Postat av: Jessica

Hej!

Tack så mycket. Om jag inte minns fel så kostade lampfoten 149 kr, så billigt och bra! =)



Trevlig helg på dig med!

2011-10-16 @ 00:19:17
Postat av: viktoria

Tänkt bara höra vad du fick ge för öljett längderna? :)

Svar: Om jag inte minns fel så var det mellan 250-300 :-)
Jessica

2014-10-17 @ 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0