Lite nytt till köket...

Något av det bästa med att vara hemma med graviditetspenning är att man har mer tid och ork till att pyssla med hemmet. =)

I förmiddags tog jag en runda på stan och dessa krukor köptes med hem:



Passade även på att köpa en handduk i grått och vitt:



Jag är ganska flitig på att köpa fotoramar, så har ett gäng liggandes. Letade fram den överblivna tapetrullen från kökets fondvägg och gjorde en tavla som nu står på köksbänken:





Nu är det äntligen fredagkväll och jag ska snart iväg och umgås med kompisgänget. Hoppas att ni får en bra kväll vad ni nu ska hitta på!


Kommentarer
Postat av: Christin

Hej!!! Tack för dina fina kommentarer på min blogg :) Måste säga att ni har fått det så himla fint hemma.....tänkte göra en liknande tyg tavla som den du gjorde till köket/hallen...vad kostade själva tavlan och vart köpte du den?? Hoppas du och bebisen mår bra :)) Kram

2011-10-15 @ 14:15:57
URL: http://silverbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0