Andy Warhol

Tradera har ännu en gång visat sig vara en bra sida. Mitt senaste köp är en Andy Warhol-poster. Jag har velat ha en ganska länge, men då de endast säljs på Moderna Museet i Stockholm så har jag inte haft någon möjlighet att köpa någon. Känns lite långt att åka för en poster. ;-)

I helgen blir det förmodligen ett Ikea-besök och då ska jag passa på att köpa en ram till den.






Har inte bestämt helt vart den ska sitta, men det lutar mot att det blir över soffan, för där ser det ganska tomt ut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar Andy. Jag har dock bara hört översättningen av detta citat: "Allt är vackert". Konstigt med översättningar ibland.



Snygg tavla! Jag kan tänka mig att den kommer göra sig i ert vita vackra hem!



Kram!

2011-10-27 @ 18:47:55
URL: http://casalott.se
Postat av: Jessica

Tack! Får hoppas att den passar in här någonstans. =)

Trevlig helg på dig!

kram

2011-10-28 @ 18:05:30
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0