Fettisdagen!

Idag är det inte vilken tisdag som helst. Det är ju fettisdagen och det har vi såklart firat med varsin semla. Jag är inte överförtjust i mandelmassa måste jag säga, så för min del blev det faktiskt en med vaniljkräm den här gången. =)



Som de flesta kanske vet så har jag ju varit ganska flitig med att fotografera vårat hus under renoveringens gång. Jag har tänkt att jag ska skapa egna rubriker för varje rum i huset under "kategorier" i menyn här nere till vänster, så man lättare kan hitta t.ex. köket med före- och efterbilder istället för att behöva leta igenom hela bloggen. Känns som att det kan underlätta både för mig själv och för de som är intresserade av renoveringen. Jag tittar då och då i mappen på min dator hur huset såg ut när vi köpte det och jösses vad man glömmer fort, eller förtränger man kanske? ;-) Man skulle tydligen ha så mycket gult och grönt som möjligt på den tiden i alla fall. tacka vet jag VITT!!!

Om det inte blir senare ikväll, så ska jag lägga ut första rummet imorgon.........

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0