Laddad för helg!

Nu är det redan helg för min del och det har vi precis firat med lite tacos...



Imorgon ringer inte klockan 05.00, men ändå ganska tidigt, för jag och mamma ska nämligen åka till Gekås i Ullared. Har inte varit där på ganska länge så det ska bli kul. HOPPAS att det inte är för mycket folk bara! Man kan ju bli galen på vissa människor i det där varuhuset. En del är ju helt hysteriska som kör på en med sina kundvagnar osv, Nej tack till sådant! ;-)

Om jag hittar något kul så ska jag självklart visa det på bloggen imorgonkväll eller på lördag. Tycker att deras sortiment kan variera från gång till gång, så vi får se vad det blir....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0