Före- och efterbilder på köket

Här kommer ett gäng före- och efterbilder på vårat kök. Jag har lagt ut några tidigare, men nu kommer som sagt alla rum hamna under en egen rubrik i menyn för att lättare kunna hitta. Under varje rubrik kommer jag att fylla på med bilder efter hand, så fort det sker en förändring.

Ett ganska litet och ett väldigt gult kök var det från början.... =)


 
Innanför den bruna dörren som man ser till höger här fanns det ett litet skafferi som man kunde gå in i...


 
Ungefär vid den här platsen står våran jacuzzi numera...





När jag tog detta kortet så stod jag ungefär där matbordet står idag...



Där fanns det ett sovrum...



Det blev en hel del att riva









Vi rev ner väggen mellan det gamla sovrummet och vardagsrummet...



En vägg sattes upp mellan det nya badrummet och köket...







Efter många fler timmars jobb och slit med både det ena och det andra, var det äntligen dags att sätta upp köket



...Och idag ser det ut såhär:

















Ibland känns det som att det inte finns någon ände på renoveringen, men när man jämför bilderna såhär så inser man ganska snart att det har hänt en hel del ändå... ;-)



Kommentarer
Postat av: jimmi

Stäng av datum på bilderna i kameran...

driver mig till vansinne =)

2011-03-09 @ 18:23:59
Postat av: jessica

nej, då vägrar jag! ;-)

2011-03-09 @ 19:46:20
Postat av: Cecilia

Vilken skillnad, ni har det sååå fint!

Kram

2011-03-09 @ 20:10:52
Postat av: jessica

Tack Cissi! =)

Kram på dig

2011-03-09 @ 20:40:54
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Ni har fått det sååååå fint!

bra jobbat :)

2011-03-09 @ 20:50:03
URL: http://ronile.se
Postat av: Lotten

Gud vilken skillnad! Verkligen ursnyggt ni har fått det!

2011-03-09 @ 21:30:12
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: Christin

Känns verkligen inte som samma hus, ni har fått det sååå himla fint verkligen!!!!!!

2011-03-10 @ 06:58:18
URL: http://silverbacken.blogspot.com
Postat av: Malin

Herregud vilket jobb ni gjort. Det är verkligen skitsnyggt. Ser fram emot att se resten.

Kram

2011-03-10 @ 18:19:13
URL: http://albinochwilmersmamma.bloggplatsen.se
Postat av: jessica

Tusen tack tjejer!! =)

2011-03-10 @ 18:32:32
Postat av: Theres

Vilken otrolig skillnad!!

2012-08-25 @ 10:54:50
URL: http://www.104kvm.wordpress.com
Postat av: Björn Ekman

Jättesnyggt kök - men var kommer det ifrån?

Svar: Tack! Det är ett Ikea kök som heter Solär. Jag är osäker på om de har kvar just detta, men tror att det finns ett liknande. :-)
Jessica

2015-01-03 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0