Ingen vanlig dag...

Nej idag är det ingen vanlig dag, utan min födelsedag! Herre gud vad åren springer iväg, det går verkligen fortare ju äldre man blir. ;-)

Lyxade till det med att ta ut semester dagen till ära och det var ju inte dumt när vädret har varit tiptop. Har suttit i trädgården och njutit i solen med jordgubbar & grädde, fått fina presenter av C och varit och hälsat på Walle, Sara och Hannes över en fika och massa babblande. Har helt enkelt haft en toppendag!



Av min C fick jag denna fina kandelaber från EM som jag trånat efter ett bra tag! =)



Fick även vackra rosor och ett presentkort hos en optiker så jag kan köpa mig ett par snygga solglasögon:

 

Presentkortet på Cervera fick jag av min käre bror igår, då var han var hemma i stan över dagen. Har redan lite funderingar på vad jag ska köpa för det.


Imorgon kväll fortsätter firandet med mamma och co... =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis igen på födelsedagen! hihii, Ja följ mig gärna på bloggen :-) KRAM

2011-06-17 @ 09:17:14
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis i efterskott på din födelsedag!! :-)

2011-06-17 @ 15:41:38
URL: http://lillavilladjupsundet.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack Anna! Bloggen kommer jag absolut följa! =) kram



Malin: Tack! Vilken fin blogg du har, en ny att följa med massa inspiration för hemmet. =)

2011-06-18 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0