Cult design klocka

Åkte till EM en sväng i fredags och tittade lite. Alltid roligt att gå runt för att få lite inspiration när det känns som att man fått idétorka på sitt hem.
De hade 50 % på ganska många varor, så jag kunde ju såklart inte lämna butiken tomhänt. :) Det blev lite nytt från Cult design.

Klockan har jag varit nära på att köpa många gånger, men så har det inte blivit av. Nu blev det däremot ett köp. Passade även på att köpa två stycken plattor till mina cult-ljuslyktor som jag har sedan tidigare.








Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken härlig blogg med en massa fina inredningsdetaljer:-) ser att du också har en cult design klocka. dom är för snygga, men vet du hur man ställer in tiden på den?? mvh//johanna

2011-09-09 @ 11:02:33
URL: http://www.vardageniborg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Det var kul att höra, tack så mycket! =) Jag har faktiskt inte kommit så långt ens att jag satt i ett batteri i den än.. haha Men hittar jag vart man ställer in tiden, så kan jag säga till. =)

2011-09-10 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0