Helgen...

För exakt en vecka sedan vid den här tiden satt man högt upp i luften påväg hem från värmen. Veckan som vi har varit hemma har sprungit iväg, helgen likaså. Har haft mycket roligheter för mig under helgen och några foton blev det såklart ;-) :

På fredagkvällen blev det tacomys med Frida, Lisa och Sandra:



I lördags var det fullt upp hela kvällen. Det började med middag hemma hos Veronika med några tjejer som jag läste ihop med på högskolan. Vi försöker ha återträffar ett par gånger om året, då vi turas om att bjuda hem varandra, riktigt roligt! =)

 
 


Vid tio-tiden åkte jag vidare hem till Anna på födelsedagsfest....

   

En bra helg med goa vänner! =)


Kommentarer
Postat av: lisen

Jag håller i Två vinflaskor... Det var därför kvällen slutade så roligt :) ...

Mys mys Jessi!!! :)

Kram

2011-01-25 @ 23:26:43
Postat av: lisen

Jag håller i Två vinflaskor... Det var därför kvällen slutade så roligt :) ...

Mys mys Jessi!!! :)

Kram

2011-01-25 @ 23:27:12
Postat av: jessie

haha kan bero på det... nästa gång delar vi på en! ;-)

kram på dig Lisen

2011-01-26 @ 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0