Em...

Några fina saker från Em som jag skulle kunna tänka mig att köpa till vårat hem:





Ljuslykta 459:-

Kandelaber 995:-

Golvlampa 2095:-

Skrivbord 1995:-

Ljusstake 129:-

Spegel 799:-


Det är mycket man vill ha, önskelistan skulle kunna bli hur lång som helst! :-)

I helgen har vi inte haft så mycket tid till att renovera på övervåningen, men i veckan hoppas jag att det händer lite på den fronten. Sakta men säkert närmar vi oss det roliga (iaf enligt mig....) INREDNINGEN!

Nu: Sova


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket snyggt hem ni har!! Vart har ni köpt era innerdörrar? Grymt fina.

2011-02-14 @ 11:10:43
Postat av: jessica

Tack så jättemycket! =) Tror att vi beställde dem på www.mindorr.se

2011-02-14 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0