Bakartagen!


♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ -  
 
Flera stycken i min kära familj har tydligen uppmärksammat att jag börjat baka mer den senaste tiden, verkar som att jag får fortsätta med det. ;-)

Detta är några av alla fina julklappar vi fick igår:



Lillprinsen fick också massor av presenter, som jag kanske visar lite av någon annan dag. Tack så mycket allihopa och även till min gulliga moster som hade skickat med min bror superfina julklappar från Göteborg. 

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ 


Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Hoppas ni haft en mysig jul<3



Tänkte höra lite ang duschhörnan som ni har, vi har ju köpt en likadan. Tänkte kolla hur ni gjorde med fallet och mosaiken.. Är det så att mosaiken ska gå utanför duschhörnan om du förstår hur jag menar? Fick ni med en mall till det? Har haft en livlig diskussion om det här hemma;-) Hoppas du kan hjälpa mig. Kram kram!

2011-12-26 @ 21:53:20
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0