Torsdag

Idag mår jag mycket bättre! Det var tur att jag valde att stanna hemma från jobbet ändå, för kunde inte somna förräns vid två igår... Idag har jag passat på att städa och tvätta, så skönt att ha det färdigt innan helgen. Har även gått halvmilen i råda med Frida, gött att komma ut och röra på sig lite. Träffade på både det ena och det andra otrevliga djuret... först en orm och sen en splashad groda.. haha

 

Det är min lediga fredag imorgon så nu har helgen börjat och imorgon är det dessutom löning, kan inte bli bättre! ;-) Blir väl en runda på stan och en fika med girlsen kanske.. Har inga planer för helgen annars, vilket känns skönt faktiskt...bara att ta det som det kommer..

Ha en bra torsdagkväll!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att höra att du mår bra igen:) när ska ni fika imorn? Kraaam

2010-09-23 @ 21:05:21
Postat av: jessie

jajjemen,nu är det fint här vettu! =) Vet inte riktigt..nattfolket får bestämma..två-tre något kanske....när slutar du? vore kul om du hängde me!=)

krams

2010-09-23 @ 21:36:24
Postat av: Frida

Usch vilka mardrömmar jag har haft i natt efter den där ormen alltså, Va ormar överallt =(

2010-09-25 @ 19:49:19
Postat av: jessie

Haha usch då... ungefär som när jag drömmer mardrömmar om katter då kan jag tänka mig.. ;-)

2010-09-25 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0