Torsdag

Varannan vecka går så fort när jag bara jobbar 4 dagar, så nu är det helg igen! 
 
Imorgon kväll ska jag, C och lite kompisar ha kräftskiva här hemma, ska bli riktigt kul!
I eftermiddags var jag och Frida och handlade massa gottigheter till partajjet.... Det blev bl.a. vitlöksbaguetter, ostar, kex, sallad, aioli, skaldjursdipp, godis, snacks, Jörgen ska göra västerbottenpaj, Lisa ska fixa krustader med champinjonstuvning och jag ska baka ananaspaj till efterrätt. Vi kommer helt enkelt inte behöva oroa oss för att vi ska sitta hungriga på festen! ;-)

Hann även med ett besök hemma hos Ellen och lille Vilgot idag, i deras nya lya. Hade ju tänkt att ta kort på den lille sötingen, men det glömdes tyvärr bort så får ta extra många kort nästa gång vi ses. =)

Börjar bli riktigt trött här, så somnar nog ganska tidigt idag. Det är min lediga fredag imorgon, men kan vara skönt att komma upp i tid, för imorgon ska det städas och fixas inför kvällen.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0