Skövde

I förmiddags åkte jag och C iväg till Stallsiken i Skövde en sväng för att kika lite i affärerna där och det blev allt lite shopping.

På Chilli köpte vi tre ljuslyktor till badrummet och åtta lutande vinglas. På bilden ser foten svart ut, men den är mörklila.

 

På Mediamarkt köpte vi en ny äggkokare, eftersom den gamla gick sönder häromdagen. Vi fyndade även tre filmer. Blu ray-filmerna kostade bara 49 kr/st så det var riktigt billigt.



Det bästa köpet idag var lampan på Mio som jag har velat ha ganska länge. Det är tänkt att den ska hänga i sovrummet.....

 

Nu ska jag börja med maten och efter det blir det ett efterlängtat jacuzzibad. Vi har sagt flera gånger det senaste att vi ska bada, men så blir det aldrig av.... men idag blir det invigning för hösten!!! =)


Ha det bäst!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina saker du hittat =)

Lampan va jätte fin, kommer passa jätte bra i erat sovrum.

2010-09-25 @ 19:46:15
Postat av: Sofia

Diggar dina vinglas:) + att lampan var jätte fin!! Ska vi ta tag i våran promenad i veckan kanske?!:) Om det är någon dag som passar. Kram

2010-09-25 @ 20:35:47
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: jessie

Fridis: Tack! Får hoppas att lampan blir bra i sovrummet, hoppas den inte ser för stor ut bara.. =)



Sofia: Tackar! ja, jag tyckte dom glasen var lite roliga.. =) Tycker absolut att vi ska ta den där promenaden, på tiden! ;-) Kan hända att jag tränar måndag och tisdag på Helen´s, men onsdag eller torsdag kanske?

krams

2010-09-25 @ 20:57:18
Postat av: Sofia

Jag ska träna måndag har jag besämt iaf sen skulle vi bestämma mer på måndag. Nya livet börjar nu igen på måndag med gymnet:) Men jag kan säkert ons eller tors det går fint... Kan väl höras mån kväll och se hur det ser ut i veckan. Kram

2010-09-26 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0