Skorsten & Mateus

Nu har vi en skorsten på huset igen...det kan ju vara rätt bra att ha det! ;-) Vi rev ner den gamla, eftersom den var i så dåligt skick. Härom veckan var muraren här och satte upp en ny och i måndags hade vi plåtslagaren här som fixade resten....



Har tänkt ganska länge att jag ska börja samla på Mateus tallrikar, tycker att de är sååå fina! Blev extra sugen när jag såg Lenas på festen i lördags. De är ju inte så billiga, så jag har tänkt att jag ska köpa en eller två i månaden, till slut har man ju ett gäng. De finns ju i jättemånga fina färger, men tror ändå att jag ska köra på klassiskt vita, eftersom de är lättast att matcha till andra färger som finns i serien. Får väl se när jag går och köper den första, om det dröjer något halvår till eller om det blir nästa vecka redan kanske... ;-)

 

Nu är det verkligen hög tid för mig att sova, skönt att det bara är en arbetsdag kvar innan helg.........

Sov gott






Kommentarer
Postat av: Michelle

Alskar ocksa den servisen! Men fargvalet e jattesvart, jag vill nog ha de morka rosa tror jag! Kram Michelle

2010-09-10 @ 08:56:28
Postat av: jessie

ja, riktigt svårt med färgvalet...ändrar mig hela tiden! =)Har funderat lite på de gråa också, men blir nog kanske de vita ändå. De rosa e jättefina!

krams

2010-09-10 @ 16:29:29
Postat av: Lena

De vita är snyggast tycker ju såklart jag :-) Sen kan man ju köpa färger till fat o annat i samma serie! Hoppas du har haft en bra helg.... ses på trorsdag hos cissi?



kram kram

2010-09-11 @ 21:41:59
Postat av: jessie

Ja, till de vita är det ju lättare att matcha med alla andra färger..så blir säkert dom.. ett säkert kort! ;-)

Jajjemen, på torsdag ses vi hos Cissi...om det blir då? beror väl på om alla andra kan då....hoppas det! =)



kramis

2010-09-12 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0