Helt slut...

......Japp, helt slut är jag nu efter kvällens träningspass cardio muscle. Det var lika jobbigt som sist, men sååå skönt efteråt! Får väl se om man kan röra sig eller ens kommer upp ur sängen imorgon. =)



Innan träningen hade jag fikabesök av Lena, hennes lille Sverre, Rickard och "Skalk" (Andreas). Slängde ihop en kladdkaka när jag kom hem från jobbet, som jag bjöd på till glass och varma hallon. Kul att få fikagäster sådär mitt i veckan....

 




Den där filmen "The blind side" som vi såg i söndags kväll kan jag förresten rekommendera, tyckte att den var jättebra.....se den!! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Så mysigt att komma över på en fika hos dig! Kul att hofling va med oxå:) nästa gång är det min tur att bjuda... Kraaam

2010-09-28 @ 21:54:25
Postat av: jessie

Kul att ni kom! Ser fram emot nästa fika! =)

kraaam

2010-09-29 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0