Vinter?!

Fy 17 vad det är kallt ute idag!! Började nyss använda min höstjacka, men det känns ju som att det snart är dags för den varma vinterjackan istället. Fick värsta chocken på jobbet idag när jag tittade ut genom fönstret och såg att det snöade ute. Det kan väl få vara höst ett tag till i alla fall?! Det pratas ju om att det ska bli den kallaste vintern på många många år, det kan ju kvitta känner jag. Tack och lov att vi ska åka till Thailand och värma upp oss lite........Tänker man på det så känns det lite lättare i alla fall.

I eftermiddags var jag framme på stan och fikade med några av girlsen, det var mysigt och trevligt som alltid. På vägen hem hämtade jag ut paketet med kuddarna som jag beställde över nätet i måndags. Det tog bara tre dagar att få dem, sånt gillas!

Såhär ser det ut i fåtöljerna nu:





Kommentarer
Postat av: Frida

Dom va ju jätte fina =)

2010-10-21 @ 21:00:38
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

jättefint :)

2010-10-21 @ 22:03:25
URL: http://ronile.se
Postat av: Sara

Dom kuddarna var ju super. När jag åkte till jobbet fick jag sopa av all snö. Ska snön komma redan?



Ha en skön helg!



Kram

2010-10-22 @ 07:36:22
Postat av: jessie

Tack tjejer!! =)

Hoppas verkligen inte att det kommer mer snö på ett tag nu Sara... =/

Trevlig helg!

krams

2010-10-22 @ 14:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0